2017-07-12
Gyémánt a Csörsz utcában – rangos kitüntetést kapott a MOM Sport
A Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft. vagy, ahogy kerületünkben ismerjük, a MOM Sport idén újra értékes elismerésben részesült. E létesítményt jogosan tartják nem csupán a Hegyvidék, de egész Budapest egyik legnépszerűbb sportközpontjának. Nagy öröm számunkra, hogy a számos színvonalas pályázó közül éppen kerületünk büszkeségének ítélték oda a „Városmarketing Gyémánt Díj 2017” kitüntetést.
A Csörsz utcában működő sportközpont és rendezvényhelyszín rendkívül kedvelt az egész kerületben, de a Hegyvidék határain túl is. Nyáron természetesen az uszoda örvend a legnagyobb népszerűségnek, ám azok sem fognak csalódni, akik az esztendő legmelegebb hónapjai során is komolyan tenni akarnak az egészségük és a jó kondíciójuk megőrzése érdekében.
A MOM Sportban minden nemzedéket egyforma örömmel fogadnak. A nyugdíjas tornától a gyermek és felnőtt úszásoktatásig nagyon sok lehetőség közül választhatnak az érdeklődők. A kisbabáknak tartott különleges úszásoktató programok ősztől indulnak újra. A létesítményben található Fitness & More kiválóan felszerelt termeiben a legkülönfélébb sportágakkal tehetjük feszesebbé izmainkat. Aki pedig nem éri be a kinti ragyogó időjárással, és nagyobb melegre vágyik, az behúzódhat egy kis egészséges izzadásra a szaunákba vagy a gőzfürdőbe vagy pezseghet egy kicsit az élménymedencében.
Gyémántos elismerés
Az egészséges életmód napjainkban fontos közéleti téma. Jelentőségével tisztában van a Magyar Marketingszövetség is. Amikor idén is meghirdették a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, a MOM Sport is versenybe szállt. Az emberek egészségének és fittségének hegyvidéki őrangyalai a rendezvény-esemény kategóriába neveztek be. A Fitparade multisport fesztivál Közép-Európa legnagyobb kétnapos sportfesztiválja, ami 15 éve mindig októberben kerül megrendezésre.
A Marketingszövetség természetesen nem csupán azt vizsgálta meg, mennyire hasznos és egészséges ez a hegyvidéki rendezvény, hanem szakmai szempontok alapján elemezve megállapította, hogy a kétnapos program reklám- és PR-tevékenysége szakmailag rendkívül magas színvonalú, és jó példával szolgálhat más kerületek, illetve települések önkormányzatai számára. Erős volt a mezőny
A Városmarketing-díjjal kapcsolatos pályázat kiírói lehetőséget nyújtottak a résztvevőknek arra, hogy bemutassák marketingtevékenységük eredményeit. Komoly küzdelem folyik a városok és a megyék között is a Gyémánt Díj megszerzéséért. A legjobb pályaművet benyújtó önkormányzat elnyerheti a „Marketing fővárosa” megtisztelő címet, az a megye pedig, amelynek különféle szervezetei a legnagyobb számú „Városmarketing-gyémántot” gyűjtik be, megkapja a „marketingaktív” megye címet. Az idei év fődíjasa Miskolc lett.
A pályázatok értékelése során szigorú szempontok alapján választanak, hogy melyik település, kerület tett a legtöbbet annak érdekében, hogy növelje az ismertségét és az elismertségét. Elvárás, hogy színvonalas rendezvényekkel, profi marketinges megoldásokkal és kiemelkedő kampányokkal induljanak a pályázaton.
Nagyszerű eredmény
Az Országos Városmarketing Díjakat idén hirdették meg harmadik alkalommal. A 76 nevező hét kategóriában pályázhatott. A MOM Sport sikerét fokozza, hogy a rendezvény-esemény kategória bizonyult a legnépszerűbbnek. Itt kellett a legtöbb nagyon erős pályázóval összemérni a tudásukat. „Az elismerést az teszi igazán különlegessé, hogy a MOM Sport idén cégként kapta meg a Városmarketing-díját.”- mondta Buranits Ildikó a MOM Sport ügyvezető igazgatója.
A pályázat legfőbb célja, hogy minél szélesebb körben megismertesse a hatékony és sikeres marketingmegoldásokat. Így ugyanis elterjedhetnek az igényes, szakmailag helyes megoldások. A díj ráadásul lehetővé teszi a megyék, az önkormányzatok és a MOM Sporthoz hasonló regionális jelentőségű intézmények közötti együttműködést, a hasznos tapasztalatok megosztását.